Lipunmyyntilaitteissamme on häiriöitä, jotka koskevat ainakin seuraavia laitteita:
- Osa monilippuautomaatteista
- Osaa liityntäpysäköinnin kortinlukijoista
- Osa kiinteissä pisteissä olevia kortinlukijoista
- Osa kertalippuautomaatteja
Häiriö näkyy niin, että lataukset HSL-kortille eivät onnistu.
Jos lipunmyyntiautomaatti on antanut ilmoituksen, että maksu on keskeytynyt tai lataus on keskeytynyt, lippua ei ole veloitettu tililtä, mutta se on mahdollisesti katevarauksessa. Katevarausten pitäisi poistua viimeistään kolmen viikon sisällä.
Ongelma on toimittajalla selvityksessä, mutta vielä ei ole tietoa kuinka kauan häiriö kestää. Pahoittelemme häiröitä ja tiedotamme, kun saamme lisätietoa.
Seuraavat lipunmyyntikanavamme toimivat normaalisti:
- HSL-korttipalvelu (verkkolataus)
- HSL-sovellus (kerta-, vuorokausi- ja kausiliput älypuhelimeen)