Vinkkejä:
- Kirjaudu ulos sovelluksesta. Tämän voit tehdä Lisää-valikon Asetukset-kohdassa.
- Sovellus palautuu aloitustilaan. Valitse Lisää > Asetukset ja kirjaudu uudelleen HSL-tunnuksellasi.
- Sovellus saattaa herjata puuttuvasta verkkoyhteydestä, kun kirjaudut. Tämä virheilmoitus ei ole oikea. Se saattaa tarkoittaa, että HSL-tunnuksen yhteystietoja on vahvistamatta tai salasanakentässä on ollut lyöntivirhe. On myös mahdollista, että laitteen selain on tarjonnut vanhaa tallennettua oletussalasanaa. Tässä tilanteessa kannattaa käyttää Unohditko salasanasi -polkua, joka vahvistaa samalla yhteystiedot.
- Jos käytössäsi on iPhone-laite, sovellus voi juuttua vielä kirjautumisen jälkeen. Tässä tilanteessa sovelluksen sulkeminen ja uusi käynnistys yleensä auttaa.
- Jos kausilippu on voimassa, sen voi noutaa laitteelle Liput-valikossa valitsemalla minkä tahansa kausilipun samalla tavalla kuin jos ostaisi uutta lippua. Nyt sovellus ilmoittaa voimassa olevasta lipusta ja pyytää luvan siirtää se laitteelle.
Pahoittelemme häiriöitä ja teemme kaikkemme, jotta saamme ongelmat sovelluksen käyttämisessä korjattua mahdollisimman pian.