HSL:n sähköisissä näytöissä virheellisiä ja puutteellisia määränpäätietoja

Päivitys 14.8.2017 klo 12.25: Virhe on korjattu, ja sähköiset näytöt toimivat oikein.

HSL:n sähköisissä näytöissä oli virheitä maanantaina 14. elokuuta. Virheelliset tiedot koskivat linjoja, joiden reitti, numero tai jompikumpi määränpää muuttui talviliikenteen aikatauluihin siirryttäessä.

Esimerkiksi osalla raitiolinjoista (1, 2, 3 ja 9) pysäkkien näytöillä näkyivät linjojen vanhat määränpäät. Numeroiltaan kokonaan uusilta linjoilta (kuten raitiolinja 7 tai bussilinja 61) määränpäätieto puuttui näytöiltä kokonaan.

Ajantasaiset tiedot liikennevälineiden reiteistä ja aiktauluista löytyvät myös Reittioppaasta.

Kommentit

My Bus -app toimi hyvin vielä eilen. Siitä näki hyvin, missä bussi on tulossa. Nyt uudet linjat eivät näy. Milloin tämä palvelu alkaisi toimia?

Pääseekö bussilla 69 Helatehtaankatu 1 lähelle? Reittioppaasta ei saanut selvää, ehdottaa vain junia Malmin asemalle, josta 700 m kävely. Aikaisemmin pääsi bussilla sunnuntaina Teerisuontien pysäkille, joka oli aika lähellä.

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.