Hyvittäminen ja matkaehdot

Kaikki matkakorttiin liittyvät selvitykset ja hyvitykset hoidetaan palvelupisteissä. Palvelupisteiden yhteystiedot löytyvät myyntipaikkahausta. Selvityspyynnön yhteydessä sinun on osoitettava henkilöllisyytesi virallisella henkilökortilla, passilla, ajokortilla tai kuvallisella Kela-kortilla.

Hyvitys ja/tai reklamaatio on tehtävä kahden kuukauden kuluessa virheen tai hyvitysperusteen syntymisestä. Mahdollisten korvausten maksamisessa noudatetaan kuluttajansuojasta annettuja määräyksiä. Hyvitystä voi saada vain henkilökohtaisesta tai personoidusta haltijakohtaisesta matkakortista, johon on tallennettu henkilötunnus tai yrityksen Y-tunnus ostohetkellä palvelupisteessä.

Jos korttisi ei toimi asianmukaisesti, käänny palvelupisteen puoleen. Liikennehäiriö, esimerkiksi vuoron puuttuminen, etuajassa tai myöhässä tuleminen, ei oikeuta matkalippujen takaisin maksamiseen.

Tarkemmat ohjeet kortille ladatun kauden ja arvon hyvittämisestä löytyvät matkaehdoista.

Yleiset matkaehdot 1.1.2017 alkaen

Matkakorttiasiakkaiden asiakasrekisteri

Takaisin ylös