Palaute

Voit tehdä meille ehdotuksia, kysyä, kiittää tai antaa moitetta tavalla, joka sinulle parhaiten sopii.

Palautejärjestelmä

Vuonna 2018 käsittelimme yli 80 000 palautejärjestelmään tullutta palautetta. Palautesihteerimme lukevat palautteet ja ohjaavat ne vastuuhenkilöille. Voit valita sinulle sopivimman tavan antaa palautetta:

  • Palautelomake netissä: hsl.fi/palaute
  • Palautelomake HSL-sovelluksessa
  • Puhelinpalautteet: HSL:n asiakaspalvelu puh. 09 4766 4000 (pvm), ma-pe 7-19, la-su klo 9-17
  • Kirjalliset ja suulliset palautteet: Voit jättää kirjallisen tai suullisen palautteet asiakaspalvelupisteittemme työntekijälle Palautejärjestelmään toimitettavaksi. Palvelupisteiden aukioloajat: hsl.fi/asiakaspalvelu

Verkkoviestintäkanavat

  • HSL.fi: Voit kommentoida sisältöä ja esittää kysymyksiä, jos luot HSL-tunnuksen
  • HSL Facebookissa ja Twitterissä: Asiakaspalvelu seuraa ja vastaa facebook-sivullemme sekä Twitter-tilillemme tulleisiin kysymyksiin ja palautteisiin

 

Asiakastyöpajat ja asukastilaisuudet

Järjestämme kaikille avoimia asukas- ja infotilaisuuksia, joissa voit antaa palautetta suunnitelmistamme ja palveluistamme.

Kirjaamo

Puh. (09) 4766 4300
Sähköposti: hsl@hsl.fi (kirjaamo)
Toimistoaika ma-pe klo 8.30–16.00