Osa palautteista ei ole tullut perille HSL:ään

Uuden sähköpostipalvelun käyttöönotto on häirinnyt HSL:n palautejärjestelmän toimintaa niin, että osa palautteista on kadonnut järjestelmästä. Osa internetin palautelomakkeen kautta 25.11.–5.12. lähetetyistä palautteista ei ole kirjautunut järjestelmäämme lainkaan. HSL pahoittelee tapahtunutta.

Jos et ole saanut vastausta lähettämääsi palautteeseen, toivomme, että lähetät palautteesi meille uudelleen. Palautejärjestelmä toimii nyt normaalisti.

Kommentit

hieman kello 16 jälkeen myyrmäestä peijakselle lähtenyt bussi (auto nro321) kuskinaan erittäin epäpätevä mieshenkilö. Talla pohjaan punaisten palaessa, hidaste töyssyihin ei minkäänlaista hidastusta ja ihmiset jätetään ovien väliin.. Hienoa HSL, tämäkö on teidän mielestänne ammattitaitoa ? Ja tosiaan päivä oli 10.3.2015, toivoisin että kuski saisi efes palautetta epäpätevyydestään.

Aivan järkyttävän huonoa palvelua itäkeskuksen palvelupisteellä. Varsinkin valvojalta pää kaverilla. Toisen kerran jo paikalla ja erittäin röyhkeetä ja epäasiallista! Rekry ei oikein pelitä teillä. 10min aikana 3asiakasta lähteny jo vihasesti pois. Parantakaa asiakaspalvelua

Matkustin 20.9. bussilla 86 Kaisan kotiiin Röylää ja bussiin nouestessa kysyin kuskilta tietääkö hän, missä on Kaisan koti, ei tiennyt, mutta takaani tullut nuori tyttö kysyi minulta, mikä on osoite ja hän näytti puhelimesta reitin. Matkan kestäessä yhtäkkiä kuski pysäytti bussin ja sanoi minulle, että lähden kävelemään vasemmalle. Kävelin aika pitkälle ja sit tuli käännöskohta ja siellä oli bussipysäkki, josta lähti bussi Espoon keskukseen tunnin päästä. Siinä vaiheessa soitin Kaisan kotiin ja kerroin missä olen ja että olen ihan hukassa. Hän otti selvää asiasta ja soitti minulle takaisin ja sanoi, että minun pitää kävellä takaisin, mistä tulin. Seuraava bussi tuli noin viiden minuutin päästä ja nyt kuski tiesi, missä minä jään pois. Myöhästyin puoli tuntia, josta miulle tuli merkintä papereihin. Pussipysäkin kohdalla oli iso kyltti Kaisan kodista, eikä kuski ollut nähnyt sitä, mutta hänhän laittoi minut heitteille, varmaan tiesi, että olen kuntoukseen menossa. Laitoin tän nyt vasta, kun se kiusata minua vieläkin, eli tämmöisiä kuskeja Espoon busseissa.

Herttoniemen metroaseman K-Hertan puoleinen Itäväylän puoleinen ulos-/sisäänkäynnin toinen ovi on ollut poissa käytöstä jo pidemmän ajan, Myös tämän puoleinen ulos-/sisäänkäynti on huomattaavsti pimeämpi kuin toinen puoli, sekä oven kohdalla oleva valasimet ovat myös olleet pimeinä pidemmän aikaa (ilkivaltaa?).

Kyllä lapset, mummot ja CP-vammaiset ovat kyytinsä ansainneet. Tänään tuntuu olleen päivä, jolloin kaikilla kyytiläisillä ei ole asiakasarvoa. Käpy pitää nyt vaan oman egonsa kurissa.

Katjan avautumista ei varmaan ollut tarkoitettu palautteeksi koska tämä ei ole palautekanava. Muutenkin ärsyttää ainainen kitinä ja valitus joka asiasta. Olisiko se muksu voinut viestiä haluavansa kyytiin?

Miksi ihmeessä tänään 13.12 klo 14.22 Espoon keskuksesta lähtenyt bussi nro 85 ei ottanut lasta kyytiin Karhusuon koulun pysäkiltä???? Bussi pysähtyi mutta lapsen tultua oven luo kuljettaja ei avannut ovea vaan jatkoi matkaansa.

Hei Katja, sinun kannattaa jättää palautteesi HSL:n palautejärjestelmän kautta, jotta voimme välittää sen liikennöitsijälle vastattavaksi. Kun jätät myös yhteystietosi, saat vastauksen suoraan liikennöitsijältä. https://www.hsl.fi/palaute

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.