HSL hyvittää kaikki sunnuntaina 25.3. kello 04-11.45 ostetut HSL:n mobiililiput

HSL:n mobiililippupalvelussa oli sunnuntaina 25.3. häiriö, jonka vuoksi mobiililipun tilanneet asiakkaat eivät saaneet lippuaan avattua. HSL pahoittelee virhettä ja asiakkaille aiheutunutta haittaa. HSL hyvittää kaikki sunnuntaina 25.3. klo 4-11.45 ostetut mobiililiput asiakkaille.



HSL:n mobiililippupalvelussa oli sunnuntaina 25.3. häiriö, jonka vuoksi mobiililipun tilanneet asiakkaat eivät saaneet lippuaan avattua.

HSL pahoittelee virhettä ja asiakkaille aiheutunutta haittaa.

HSL hyvittää kaikki sunnuntaina 25.3. klo 4-11.45 ostetut mobiililiput asiakkaille.

Maksut palautuvat asiakkaille automaattisesti eli asiakkaan ei itse tarvitse tehdä mitään.

Korttimaksujen hyvitysten pitäisi näkyä asiakkaan tilillä lähipäivinä.

Elisan liittymissä hyvitykset näkyvät veloituksina ja hyvityksinä samalla puhelinlaskulla.

DNA:n ja Telian liittymissä hyvitys tehdään myös automaattisesti mutta se ei välttämättä näy oston kanssa samalla laskulla.

Kommentit

Unohditteko kääntää palvelimen kelloa kesäaikaan?

Jälleen osoitus siitä, kuinka HSL ottaa käyttöön sovelluksia, jotka eivät toimi. Ja johto tuntuu olevan täynnä puupäitä, kun eivät opi kerrasta eikä kahdestsa yhtään mitään. Reittiiopas vieläkin keskeneräinen samoin lipunlukijat, jotka toimivat silloin kun parhaaksi näkee

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.