Lähetämme osalle mobiilisovellusasiakkaista sähköpostiosoitteen vahvistuspyynnön

Haluamme olla varmoja, että asiakkaidemme yhteystiedot ovat ajan tasalla. Tämän vuoksi pyydämme osaa asiakkaitamme vahvistamaan sähköpostiosoitteensa kesäkuun aikana.

Lähetämme vahvistuspyynnön niille asiakkaille, jotka ovat antaneet sähköpostiosoitteensa HSL:n mobiilisovellukseen, mutta eivät ole luoneet HSL-tunnusta.

Jos saat meiltä aiheeseen liittyvän sähköpostiviestin, vahvistathan osoitteesi sähköpostin ohjeiden mukaan. Näin varmistat, että viestimme tavoittavat sinut ja saat jatkossakin tärkeää tietoa liikkumiseesi liittyvistä asioista ja palveluihimme liittyvistä uudistuksista.

Lähetämme sähköpostia niille asiakkaille, joita asia koskee. Muiden ei tarvitse tehdä mitään.

Kommentit

Posti näytti tosiaan roskapostilta, lähes samanlaiselta kuin viimeaikaiset pankkien kalasteluviestit. Toivottavasti poistuva "tupla" ei ole varsinainen tili mihin on sidottu esim. aktiivinen kaupunkipyöräkausi.

Koska saan ladattua arvoa kortille sovelluksen kautta?

HSL-sovellus on älypuhelimeen ladattava palvelu, jolla voit ostaa kaikkia lippuja. HSL-korttia sen sijaan ei voi ladata sovelluksessa mutta netissä kylläkin. Uudessa HSL-korttipalvelussa voit ladata kortille kausilippuja ja arvoa eli rahaa. Netistä ostetut liput siirtyvät HSL-kortille, kun näytät korttia kortinlukijalle. Lisäksi palvelu muistuttaa sinua sähköpostitse, kun kausilippu pitää uusia tai arvo on loppumassa. Palvelu myös listaa kortin tapahtumat. Jos korttisi katoaa, voit sulkea sen palvelussa.

Sain viestin vaikka minulla on HSL-tunnus. Epäilin ja epäilen edelleen roskapostiksi. Eikö tätä todellakaan voi hoitaa kirjautumalla tilille ?

Ikävä kyllä tämä ei vielä onnistu kirjautumalla tilille. Todennäköisesti sinulle on syntynyt samalla sähköpostiosoitteella toinen tili. Vahvistamalla sen, pystymme tulevaisuudessa poistamaan "tuplan". Kiitos siis jos teet vahvistuksen saamastasi sähköpostista.

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.