Lippuhyvitykset HSL-sovelluksessa 24.9. olleiden ongelmien vuoksi

Muokattu 5.10. 

HSL-sovelluksessa oli torstaiaamuna 24.9. pitkäaikainen häiriö, eikä lipun ostaminen onnistunut.  

Hyvitämme häiriön aikana hankitut ylimääräiset liput. Katevaraukset korttimaksetuista lipuista, joita ei saatu toimitettua, purkautuvat parin päivän kuluessa. Mobiilimaksetut liput hyvitetään normaalisti noin 2-3 päivän kuluessa.

Jos sinulla oli HSL-sovelluksessa häiriön aikana voimassa ollut kausilippu, hyvitämme kertalipun, jonka olet mahdollisesti joutunut ostamaan häiriön aikana.  Kertalipusta hyvitystä saadaksesi voit asioida HSL:n palvelupisteessä Helsingin päärautatieasemalla tai Itäkeskuksessa. Palvelupisteeseen pitää ottaa mukaan puhelin, jossa HSL-sovellus ja kausilippu ovat, sekä ostettu kertalippu. Voit myös lähettää täytetyn hyvityslomakkeen HSL:lle, ja maksamme hyvityksen kertalipusta pankkitilillesi.

Jos sinulla oli häiriön aikana voimassa oleva kausilippu MaaS-palveluntarjoajan sovelluksessa, voit saada hyvityksen häiriön aikana ostamistasi kertalipuista pankkitilillesi. Täytä hyvityslomake ja lähetä se HSL:lle.

Hyvityslomake kertalipulle, jos sinulla on ollut kausilippu voimassa 24.9. häiriön aikana HSL-sovelluksessa tai MaaS-palveluntarjoajan sovelluksessa