HSL Liikuttaa meitä kaikkia -kampanja sai kultaa Outdoor Champions 2011 -kilpailussa

HSL Liikuttaa meitä kaikkia -tarinakampanja voitti perinteisten
ulkomainosratkaisujen sarjan Outdoor Champions 2011 -kilpailussa.
”Hauska graafinen visualisointi liittää uutta positiivista fiilistä
organisaatioon. Myös valitut mediat liikennevälineissä ja asemilla
tukevat hyvin viestin perillemenoa”, tuomaristo perusteli
valintaansa. Toiseksi sijoittui Fonectan 020202-katu- ja
tienvarsimainos ja kolmanneksi Subtv:n Duudsonit Amerikassa
-julisteet.

Vuonna 2011 raaditettavana oli kaikkiaan 2173 julistetta, ja
koko kilpailun Grand Prix -voitosta kisasi 19 finalistityötä. Grand
prix -palkinnon sai erikoisratkaisujen sarjan voittanut
Sinebrychoffin Battery energy drink -kampanja. Suuri yleisö valitsi
nettiäänestyksessä suosikikseen Pauligin Juhla Mokka
-kahvirasian.

Tuomaristossa olivat AD Jyrki Reinikka, Mainostoimisto Kapina;
External Communications Manager Mia Boström, IKEA Oy;
asiakkuusjohtaja Raisa Summanen, Mediatoimisto Voitto; Art Director
Ilkka Kärkkäinen, Mainostoimisto Dynamo; Copywriter Netti
Rönneberg, JWT Helsinki; Creative Manager Aslak Bredenberg, Rocky
Advertising ja brändijohtaja Anne Laakso, Kesko.

Lue
tarinakampanjan tarinoita

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.