HSL:n brändin ytimessä ovat sellaiset määreet kuin yksinkertainen, tässä hetkessä, hyvällä asialla, yhdessä sekä asiakaskokemustavoitteet hyöty, helppous ja luotettavuus.
"Teemme seudun asukkaita hyödyttäviä asioita, jotka parantavat meidän kaikkien hyvinvointia. Kun joukkoliikenteen kulkutapaosuus kasvaa, autoilu, ruuhkat ja päästöt vähenevät. Olemme siis ihan peruslähtökohdistakin hyvällä asialla", HSL:n asiakkuus- ja myyntijohtaja Mari Flink sanoo.
HSL lanseeraa maanantaina 1.10. alkavalla kampanjalla uuden sloganinsa Parhaat matkat tehdään yhdessä. Kampanjan filmi näkyy televisiossa MTV3:lla ja Nelosella 1.-14.10. sekä Finnkinon teattereissa 1. -28.10. Filmissä seurataan kolmea tarinaa aamun sarastuksesta myöhäiseen iltaan, ja ollaan niin perheen, neljän nuoren kaveriporukan kuin ulkomaalaisen turistipariskunnan matkassa. Arki Helsingin seudulla on täynnä hienoja hetkiä yhdessä.
Filmin ovat toteuttaneet yhteistyössä mainostoimisto 358 ja tuotantoyhtiö Cocoa.
Katso filmi:
https://youtu.be/20iJr75MyVg