HSL-sovelluksen häiriö korjaantunut

Päivitys: 25.11. klo 19.15. sovelluksen häiriö korjaantunut noin klo 18.20

HSL-sovelluksessa oli häiriöitä noin klo 15.45-18.20 eikä lipun ostaminen välttämättä onnistunut.

Hyvitämme häiriön aikana hankitut ylimääräiset liput. Katevaraukset korttimaksetuista lipuista, joita ei ole saatu toimitettua, purkautuvat kahden tunnin kuluttua. Mobiilimaksetut liput hyvitetään normaalisti noin 2-3 päivän kuluessa. Kausilipun sovellukseen ladanneille hyvitämme kertalipun, jonka hän on mahdollisesti joutunut ostamaan häiriön vuoksi. Kertalipusta hyvitystä saadakseen täytyy asioida HSL:n palvelupisteessä Rautatientorilla, Itäkeskuksessa tai Itä-Pasilassa. Palvelupisteeseen pitää ottaa mukaan puhelin, jossa HSL-sovellus ja kausilippu ovat, sekä ostettu kertalippu.