HSL-sovelluksen uusimmassa versiossa osalla käyttäjistä virhe, joka kaataa sovelluksen kertalippua ostaessa

HSL-sovelluksen päivitysversio tuli portaittaiseen jakeluun sovelluskauppoihin keskiviikkona 30.10. Joillakin uuden version käyttäjillä sovellus on kaatunut, kun he yrittävät ostaa kertalippua. Virhettä korjataan parhaillaan ja uusi sovellusversio 2.3.1 on tekeillä. Julkaisemme korjauksen Android-käyttäjille torstaina 31.10. ja iOS-käyttäjille se saataneen julki perjantaina 1.11. Versio lähtee jakeluun normaalisti portaittain, joten uusi versio on saatavilla kaikille käyttäjille 7–10 päivän sisällä.

Vika koskee vain pientä osaa uuden version ladanneista käyttäjistä. Useimmilla heistäkin kertalipun ostaminen onnistuu, kun käyttäjä lisää puhelinnumeronsa sovellukseen. Tämä tehdään valikon kohdassa Lisää -> Asetukset -> Omat tiedot.

Kommentit

Sama minulla eipä mennä junaan, matkakorttia ei ole, vielä. Onkohan tähän tulossa milloin korjaus.

Ei tuo maksaminen kovain hyvin toiminut eilen illalla eikä tänään aamullakaan Android laitteella.. Herjaa VPN tms muuta ongelmaa. Puhelimessa eikä liittymässä ole tehty mitään muutoksia sitten edellisten käyttökertojen viime viikolta. Melko surkeaa kyllä tuo sovelluksen toimiminen ollut välillä. Olisiko kenties tarvetta hieman paremmalle testaamiselle??

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.