HSL-sovellus toimii jälleen normaalisti

HSL-sovellukseen sisäänkirjautumisessa ollut ongelma on ratkaistu, ja sovellukseen kirjautuminen sujuu jälleen normaalisti. Myös opiskeluoikeuden tarkistaminen HSL-sovelluksessa saatiin kuntoon maanantai-aamupäivän aikana 29.4., joten opiskelijat voivat nyt hankkia osto-oikeutta.

Uutista muokattu ma 29.4. klo 16.25: HSL-sovelluksessa ollut vika on saatu korjattua.

Kommentit

Resetoin puhelimen siinä oletuksessa että kausilippu on tallessa hsl käyttäjällä. Kirjautumisen jälkeen lippua ei näy sovelluksessa, ostohistoriassa kyllä näkyy kuitti

Sinun pitäisi saada kausilippu palautettua, kun valitset ensin Liput-osiosta 30 vrk:n kausilipun, minkä jälkeen sinun pitää tunnistautua vahvasti. Onnistuneen tunnistautumisen jälkeen voit siirtää voimassa olevan 30 vrk:n lipun sovellukseen. 

User's mobile cannot be verified (missing mobile)
Ei hyväksy numeroa. Vanha voimassaoleva kuukauden lippu kadonnut sovelluksesta. Ostohistoria tyhjä. Asiakaspalvelu sanoo että näitä on paljon. Mitä teen?

Vaikea sanoa varmasti, mutta kannattaa kokeilla sitä, että kirjautuu palveluun uudelleen. 

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.