Lipunmyynti toimii jälleen normaalisti

Päivitetty 15.1. klo 17.05

Lipunmyyntijärjestelmässä ollut vika on saatu korjattu, ja lippujen ostaminen sujuu jälleen normaalisti kaikissa kanavissa. 

 

Kommentit

Tuskin tulet saaman vastausta, hsl ei ota mistään heidän aiheuttamasta ongelmasta vastuuta. ja kysehän on saman toimittajan järjestelmästä jonka eräs rautatieyhtiö hankki joitakin vuosia sitten.
Netistä löytyy hsl:n johtoa joille kannattaa laittaa suoraan sähköpostia aina kun bussi jää tulematta tai muita ongelmia hsl:n kanssa. He ovat sitä varten siellä vastuuta kantamassa

Teillä on ollut viimeaikoina näitä lipunmyynti ongelmia. Miten tulee toimia, jollei omista älykännykkää eikä matkakorttia? Mikäli lipunmyynti ongelmat alkavat illalla, niin kuinka pääsee paikasta A paikkaan B, kun ei lipunmyynti toimi? Jääkö jäljelle käveleminen vai pääseekö matkustamaan liputta, sillä nythän kyse ei ole matkustajansta vaan HSL:n ongelmista?

Hei, tässä tilanteessa myyntihäiriö on koskenut matkakorttien latausta myyntipisteissä ja HSL:n palvelupisteissä. Kertalipun on voinut edelleen hankkia lippuautomaatista tai bussin kuljettajalta. Myös ennakkoon myytävän kertalipun pystyy tällaisissa tilanteissa aina ostamaan kioskista ja Helsingissä lipun voi ostaa pysäköintiautomaatista. 
HSL:n matkaehtojen mukaan asiakkaan velvollisuutena on hankkia matkalleen voimassa oleva lippu. Tällainen osittainen häiriö ei vielä oikeuta matkustamaan ilman lippua, koska muita lipunostomahdollisuuksia on edelleen olemassa.
 

 

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.