PÄIVITETTY: HSL-sovellus toimii nyt normaalisti - mobiilimaksujen palautuksissa voi vielä kestää

Päivitetty 20.12. klo 18.30: HSL-sovelluksen vika on saatu korjattua

HSL-sovelluksessa olleet häiriöt on saatu korjattua.

Hyvitämme häiriön aikana hankitut ylimääräiset liput. Katevaraukset korttimaksetuista lipuista, joita ei ole saatu toimitettua, purkautuvat kahden tunnin kuluttua. Mobiilimaksetut liput hyvitetään normaalisti noin 2-3 päivän kuluessa.
Kausilipun sovellukseen ladanneille hyvitämme kertalipun, jonka hän on mahdollisesti joutunut ostamaan häiriön vuoksi.

Kertalipusta hyvitystä saadakseen täytyy asioida HSL:n palvelupisteessä Rautatientorilla, Itäkeskuksessa tai Itä-Pasilassa. Palvelupisteeseen pitää ottaa mukaan puhelin, jossa HSL-sovellus ja kausilippu ovat, sekä ostettu kertalippu.