Puhelinpalveluidemme aukioloajat muuttuvat 24.2.

Puhelinpalveluidemme aukioloajat muuttuvat maanantaista 24.2. alkaen. Numeroista 09 4766 4000 (Asiakaspalvelu) ja 09 4766 4499 (automaattien häiriöt) saat henkilökohtaista palvelua maanantaista perjantaisin klo 7.30-19 sekä viikonloppuisin ja pyhäpäivinä klo 9.30-17.

Ko. aikojen ulkopuolella terveiset HSL:lle kannattaa toimittaa muiden palautekanaviemme kautta, palveluissa ei ole käytössä automaattivastaajaa, johon voisi sanella viestejä.

Aukioloajat lyhenevät aamuisin puolella tunnilla, koska soittoja tulee vähän seitsemän ja puoli kahdeksan välillä. Toinen syy muutokseen on se, että yhtenäistämme puhelinpalveluidemme sekä torstaina 5.3. avautuvan päärautatieaseman palvelupisteemme aukioloajat.

 

Kommentit

Eli taas kerran heikennystä asiakaspalveluun. Kohta varmaan suljette kaikki toimipisteenne sekä puhelinpalvelun.

Taas heikennetään matkistajien palveluita, tuo aamu on ainoa jolloin teille pääsee puhelimella läpi, muuten odotus ajat ovat kohtuuttoman pitkiä. Ei kukaan jaksa eikä halua odottaa 10 minuuttia...

Mihin automaattien häiriöt ilmoitetaan muina aikoina, jotta lipuntarkastajatkin voivat tietää?

Tuossahan sanotaan että numerosta saat *henkilökohtaista palvelua* ym. aikoina, tarkoittaisiko se että muina aikoina vastaajana on automaatti..? HSL, kertoisitteko?

Muina aikoina ei ole käytössä automaattia, johon voisi sanella viestejä, eli viestit HSL:lle kannattaa tuolloin toimittaa muiden palautekanaviemme kautta.

Kommentoi

Voit kommentoida kirjautumalla sisään HSL-tunnuksella.