Häiriö Yritysmyynnin laskutuksessa

Yritysmyynnin laskutuksessa on havaittu häiriö, joka koskee laskutuksella ostettuja lippuja. Häiriö koskee myös HSL Yritysportaalista tarjottuja työmatkaetuja sekä asiointisaldolla ostettuja lippuja.

Laskutuksessamme on havaittu häiriö tietojärjestelmämuutoksen jälkeen. Häiriön vuoksi emme ole lähettäneet laskuja 1.5.2024 alkaen laskutuksella ostetuista lipuista. Häiriö koskee myös HSL Yritysportaalista tarjottuja työmatkaetuja sekä asiointisaldolla ostettuja lippuja.

Emme valitettavasti pysty vielä arvioimaan tilanteen kestoa. Pahoittelemme laskujen viiveestä aiheutuvaa haittaa.

Jos sinulla on kysyttävää, voit olla yhteydessä yritysasiakaspalveluumme sähköpostitse yritysmyynti@hsl.fi tai puhelimitse 09 4766 4303.

 

Uutista päivitetty koskemaan myös HSL Yritysportaalista tarjottuja työmatkaetuja sekä asiointisaldolla ostettuja lippuja.