1.4.2018 alkaen HSL:n löytötavaroiden käsittelyssä tapahtuu muutoksia. Bussiin, raitiovaunuun, metroon tai Suomenlinnan lautalle jääneet löytötavarat toimitetaan Löytötavarapisteeseen Kampin keskukseen. Junien löytötavarat taas toimitetaan Suomen Löytötavarapalveluun Helsingin Mäkelänkadulle. U-linjojen busseihin jääneitä tavaroita voi yhä tiedustella kyseisen linjan liikennöitsijältä.
Voit tutustua muutoksiin alla ja lisäksi HSL:n verkkosivujen Löytötavarat-osiossa.
---
Kadonnutta matkakorttia voi tiedustella katoamista seuraavana arkipäivänä klo 16 jälkeen HSL:n Asiakaspalvelusta (09) 4766 4000 (ma–pe klo 7–19, la–su klo 9–17) tai matkakortin palvelupisteestä.
Bussiin, raitiovaunuun, metroon tai Suomenlinnan lautalle (1.4.2018 alkaen) jääneitä muita tavaroita voi tiedustella Löytötavarapisteestä. Löytyneistä tavaroista saa varmimmin tietoa seuraavana arkipäivänä klo 16 jälkeen. Tiedustelun voi tehdä puhelimitse tai täyttämällä tiedustelulomakkeen internetissä. Löytötavaroista peritään maksu.
Löytötavarapisteen yhteystiedot:
Narinkka 3, Kampin keskus, Helsinki
Löytötavarapisteen palvelupiste auki arkisin kello 9-21, lauantaisin kello 9-18 ja sunnuntaisin kello 12-18.
Puhelinpalvelu 0600 04401 (1,99€/min)
http://www.htp-palvelut.com/loytotavarapiste
Lähijunaan jääneitä tavaroita voi tiedustella Suomen Löytötavarapalvelusta.
https://loytotavara.net/
U-linjojen busseihin jääneitä tavaroita voi kysyä ko. linjan liikennöitsijältä.