Kysymme Puistolassa digitaalisista tutkimuksista

Jaamme Puistolan asemalla 25.5. klo 7–13 asiakkaille kyselyä, jossa heitä pyydetään kertomaan, miten he suhtautuvat liikkumisen perusteella kohdennettaviin palveluihin ja kyselyihin. Jaamme asiakkaille tutkimuskortteja, joissa on QR-koodi, jolla he voivat vastata kyselyyn matkapuhelimellaan.

Kehitämme asiakkaiden liikkumisen perusteella kohdennettavia kyselyitä. Tulevaisuudessa HSL-sovellus voisi asiakkaan antamalla luvalla seurata ja tallentaa hänen liikkumistietojaan sekä lähettää kyselyihin liittyviä viestejä hänen matkapuhelimeensa.

Tavoitteenamme on digitalisoida nykyisin paperilla tehtävä asiakastyytyväisyystutkimus ja kehittää uusia, digitaalisia tutkimuksia yhteistyössä asiakkaiden kanssa.