Uusi, henkilökohtaisempi hsl.fi
Olemme kehittäneet HSL.fi:stä yhä henkilökohtaisemman, jotta pysyisit paremmin ajan tasalla juuri sinuun liittyvistä joukkoliikenteen asioista.
Uudistuneen reittihaun ja lähipysäkkien avulla löydät entistä helpommin juuri sinulle sopivimman reitin ja aikataulut - liikuitpa joukkoliikenteellä, kävellen tai pyöräillen.
Uudistuksen lähtökohtana ovat asiakkaiden tarpeet ja toiveet.

Nopeutta ja helppoutta asiointiin
Omat tiedot -osiossa näet kaikki asiakkuuteesi liittyvät asiat samassa paikassa. Voit mm. tarkastella tai ladata HSL-korttia, muokata tietojasi ja lisätä sinulle tärkeitä alueita, pysäkkejä ja linjoja.
Myynti- ja palvelupistehausta löydät helposti lähimmän paikan, jossa voit ostaa HSL:n lippuja tai hoitaa asiakkuuteesi liittyviä asioita.
Uudelta asiakaspalvelu-sivulta saat avun nopeasti ja löydät helposti juuri tarpeeseesi sopivan tavan ottaa yhteyttä.
Unohtuiko puhelimesi bussiin tai lompakkosi lähijunaan? Löytötavarat-sivu kertoo, minne missäkin tilanteessa kannattaa olla yhteydessä.
Löydä lähin pyöräparkki tai pysäköintipaikka autolle Liityntäpysäköinti-sivun kartasta. Joillakin asemilla näet myös vapaiden paikkojen määrän.
Olemme tehneet palveluun lisäksi myös muita lukuisia asiointiasi helpottavia uudistuksia. Kehitys ei pääty tähän, sillä luvassa vielä paljon uutta!
Kokemuksesi on meille tärkeä
Suunnittelemme palveluitamme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Kerro siis kokemuksistasi ja jaa mielipiteesi. Palautetta uudesta hsl.fi-palvelusta pääset antamaan mustasta Anna palautetta -painikkeesta, joka sijaitsee selainikkunan oikeassa alalaidassa.