HSL-sovelluksen lipunmyynnissä edelleen häiriöitä

Päivitetty 9.10. klo 11.30

HSL-sovelluksen toimintahäiriö jatkuu vielä, eikä lipun ostaminen heti ensimmäisellä kerralla välttämättä onnistu. Myös voimassa olevien kausilippujen näkymisessä voi olla vielä häiriöitä. Tällä hetkellä kuitenkin jo yli puolet ostoista onnistuu. Pyrimme saamaan sovelluksen toimimaan täysin normaalisti mahdollisimman pian, mutta valitettavasti toistaiseksi ei ole tietoa siitä, milloin tämä onnistuu.

Osta lippu mahdollisuuksien mukaan muilla tavoilla. Lippuja voi ostaa:

  • HSL-kortin voi ladata myös verkossa, ja ostaa sillä sitten arvolippuja.
  • kaikista R-kioskin, HOK-Elannon ja Keskon myyntipisteistä
  • useista eri mobiilisovelluksista, jotka tarjoavat HSL:n lippuja
  • HSL:n lippuautomaateista

Katso myyntipaikkahausta lähin piste

Hyvitämme häiriön aikana hankitut ylimääräiset liput. 

  • Maksukortin katevaraukset lipuista, jotka eivät ole tulleet HSL-sovellukseen, purkautuvat parin päivän kuluessa. 
  • Puhelinlaskulle ostetut liput hyvitetään noin 2-3 päivän kuluessa.
  • Jos sinulla on sovelluksessa voimassa oleva kausilippu, hyvitämme sinulle kerta- ja arvoliput, jotka olet joutunut häiriön aikana hankkimaan. Hyvityskäytännöistä kerromme tarkemmin tässä uutisessa myöhemmin. 

Lisätietoa hyvityksistä ja hyvityshakemuslomake >