Tuotavassa tiedostossa tulee olla työntekijöiden sähköpostiosoitteet. Tarvittaessa voit myös lisätä tunnisteen ja/tai henkilönumeron. Kaikki tiedot tulee olla omissa sarakkeissaan. Huomaathan, että tunniste voi olla sama useammalla työntekijällä, kun taas henkilönumero on jokaisella uniikki.
Kun haluat tuoda työntekijöiden tiedot excel- tai csv-tiedostona, toimi näin:
Valitse Lataa excel- tai csv-tiedosto ja hae tiedosto koneeltasi.
Seuraavassa näkymässä pääset valitsemaan oikeat tietuesarakkeet oikeiden otsikoiden alle:
- sarakkeessa valitse työntekijöiden sähköpostiosoitteet.
- sarakkeessa valitse tunniste.
- sarakkeessa valitse henkilönumero.
Voit tuoda myös pelkät sähköpostiosoitteet ilman tunnisteita tai henkilönumeroita. Tunniste ja henkilönumero ovat valinnaisia tietoja eli niitä ei ole pakko käyttää.
Kun olet valinnut tiedot sarakkeisiin, valitse Vahvista.