Osallistu ja vaikuta

Kehitämme palveluitamme ja linjastojamme yhdessä Helsingin seudun asukkaiden kanssa. Seuraa ajankohtaisia tutkimuksia ja valitse oma tapasi osallistua ja vaikuttaa.

Juuri nyt

Tutkimme kesällä asiakkaittemme tyytyväisyyttä Suomenlinnan lauttaliikenteeseen

Kenttätutkijat kiertävät Suomenlinnan lauttaliikenteessä  kesäkuun alusta elokuun loppuun asti  kysyen noin 1 000 asiakkaamme mielipiteitä.

Vastaaminen kannattaa, sillä tutkimus auttaa  meitä tekemään palveluistamme entistä parempia.   

Tulevaisuuden lippu-uudistus: tavoitteena sujuva matkustaminen ja kustannustehokkuus

Suunnittelemme tulevaisuuden lippuja ja maksamisen tapoja, ja siksi kysyimme tammikuussa 20 000 asiakkaaltamme sähköpostitse, mitä meidän pitää uudistuksessa ottaa huomioon. Saimme 1 700 vastausta.

Viimeisimmät kuulumiset

Käynnissä olevat linjastosuunnitelmat

Tapiolan ja Leppävaaran suunnitelma

Laajasalon linjastosuunnitelma

Raitiovaunujen linjastosuunnitelma

Kaikki käynnissä olevat ja valmistuneet linjastosuunnitelmamme löydät Suunnittelu-sivulta.

Seuraa sinua kiinnostavia alueita

Valitse omia alueita ja aiheita pysyäksesi kärryillä juuri sinua koskettavista muutoksista, kehityshankkeista ja suunnitelmista.

Valitse sinulle sopiva tapa osallistua

Kyselyt

Teetämme kyselyitä ylläpitääksemme ja laajentaaksemme asiakasymmärrystä. Löydät tältä sivulta kyselyt, joihin voit juuri nyt osallistua.

Yksilö- ja ryhmähaastattelut

Asiakashaastattelut ovat tärkeä osa yhteistä kehittämistä ja asiakasymmärryksen kartoittamista. Haemme haastateltavia usein HSL:n Facebook-sivulla, joten seuraa meitä siellä päästäksesi mukaan.

Asiakaspalautteet

Palautteet tarjoavat meille ajankohtaista ja arvokasta tietoa siitä, miten voisimme kehittää palveluitamme paremmiksi.

Asiakastyöpajat

Järjestämme työpajoja suunnittelutyön eri vaiheissa. Jos olet kiinnostunut osallistumaan työpajoihin, sinun kannattaa seurata sometilejämme ja sähköpostikutsujamme.

Seuraamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä

Tutkimme ja selvitämme jatkuvasti asiakkaidemme tyytyväisyyttä teettämällä erilaisia kyselyitä ja tutkimuksia.