Vietämme lipun ystävän päivää 14.2.2022

Tarkastajamme kohtaavat asiakkaitamme metroasemilla ruusuisissa merkeissä ystävänpäivänä. Ruusunjaon ohessa tarjoamme asiakkaillemme digineuvontaa.

Jaana_ruutu_raitiovaunu.jpg

Lippujen tarkastamisen lisäksi tarkastajiemme laajaan toimenkuvaan kuuluu myös asiakkaiden opastamista. Metron liukuportaissa on jopa nähty tarkastaja kantamassa asiakkaan koiraa sylissään. Nytkin kampanjapäivänä esillä ovat nämä molemmat: maksaneisuuden valvonta ja auttaminen. Ruusunjaon ohessa tarjoamme asiakkaillemme digineuvontaa, erityisesti HSL-sovellukseen liittyen.

Digineuvontaa ja ruusunjakoa (niin kauan kuin ruusuja riittää):

  • Helsingin päärautatieasema klo 12-13 ja klo 17.30-18.30
  • Matinkylän metroasema klo 12-13
  • Vuosaaren metroasema klo 12-13

Kiitos, että ostat lipun. Ruusu sinulle.

Haluamme kiittää lipun ostaneita asiakkaita ruusulla. Lipun ostaminen takaa toimivan joukkoliikenteen säilymisen ja kehittymisen.

“Tällä hetkellä liputtomuus maksaa meille kaikille vuosittain yli 10 miljoonaa euroa. Kanssamatkustaja ja veronmaksaja kiittävät siis lipun ostajaa”, kertoo Jaana Kiianlehto matkalippujentarkastuksesta.

Lipun ystävän päivä on osa käynnissä olevaa Ruusu sinulle -kampanjaa. Kampanjan tarkoitus on kiittää lipun ostaneita asiakkaita ja lisätä tietoisuutta lipun ostamisen merkityksestä. Puolet liikenteen järjestämisen kuluista katetaan lipputuloilla. Tämän takia olemme tehostaneet kampanjan aikana tarkastusta, erityisesti niissä liikennevälineissä, joissa lippua ei näytetä kuljettajalle kyytiin noustessa. Kampanja kestää helmikuun loppuun asti.

sierra_ruusu3.jpeg